- Základní údaje
- By Administrátor
- Kategorie: Aktuality
- Zobrazení: 1331
Zvláštní ustanovení v příloze....
Spuštěno on-line přihlašování
Vklady musí jezdec zaslat na účet pořadatele uvedený v ZU nejpozději 3 dny před datem konání závodu, tj. Do 18.10. 2023. Opožděná platba na účet pořadatele nebo platba provedená hotově při přejímce může být zvýšena o pokutu 300,-Kč.
ADMINISTRATIVNÍ A TECHNICKÁ PŘEJÍMKA
dne 20.10. 2023 od 16:00 - 20:00
dne 21.10. 2023 od 7:00- 8:00 (pouze PČR)
dne 22.10. 2023 od 17:00-18:00 (pouze PČR)
UZAVŘENÉ PARKOVIŠTĚ/ PŘEDSTARTOVNÍ PROSTOR Uzavřené parkoviště není zřízeno a je nahrazeno předstartovním prostorem (PP). Jezdec je povinen umístit motocykl do PP nejpozději 20 minut před startem prvního jezdce své jízdy. Trest za pozdní příchod za každou minutu se bude řešit dle sportovních řádů. V tomto předstartovním prostoru platí pravidla řádů enduro.
PRŮBĚH PODNIKU
časový harmonogram
Rozprava s jezdci 1 den závodu v 8:10h v blízkosti prostoru UP.
Čas startu 1. Den: 08:30 – 11:30 MMČR E1, E2, E3, V40 – rošt podle Absolutního pořadí
11:45 – 12:15 PŘÍPRAVNÝ PODNIK DĚTÍ
12:30 – 16:30 PČR E3, E1, E2, MMČR ŽENY – rošt podle Absolutního pořadí, PČR V50, V60, PČR C, 85ccm – rošt podle průběžného pořadí dané třídy
Čas startu 2. Den: 08:30 – 12:30 PČR E3, E1, E2, V50, V60, MMČR ŽENY – rošt podle Absolutního pořadí, PČR C, 85ccm – rošt podle průběžného pořadí dané třídy
13:00 – 16:00 MMČR E1, E2, E3, V40 – rošt podle Absolutního pořadí
První a druhý den se skládá z:
Počet kol pro MMČR: 7 kol
Počet kol pro VETERAN 40: 7 kol
Počet kol pro PČR: 6 kol
Počet kol pro MMČR ŽENY: 6 kol Počet kol pro PČR V50 a V60: 6 kol
Počet kol pro PČR 85 ccm: 5 kol
Počet kol pro PČR C: 5 kol
Časový harmonogram se může měnit na základě počtu přihlášených jezdců a v případě nepříznivých povětrnostních podmínek. Jeden okruh v délce cca 8 km obsahuje 2 zvláštní te
- Základní údaje
- By Administrátor
- Kategorie: Aktuality
- Zobrazení: 1456
- Na základě rozhodnutí pořadatele v Dobřanech se v termínu 21.-22.10.2023 pojede endurosprint místo klasického endura. Důvodem jsou nevyřešené pozemkové vztahy, které zasahují do tratě soutěže a znemožnění přejetí do etapy soutěže.
- V zápisu 2/22 ze dne 28.12.2022 - komise projednala a schválila vypsání 2 seriálů.
Seriál „ENDURO“ se bude skládat ze všech vypsaných závodů enduro, endurosprint a motokros.
Seriál „ENDUROSPRINT“ se bude skládat z vypsaných závodů endurosprint a motokros.
Účast v jednom závodě znamená automaticky bodování do obou seriálů.
3.Závěrečný motokros – 18.11.2023 Kozojedy
Jezdci budou řazeni na start v jednotlivých třídách podle průběžného pořadí v sezoně. Ředitel podle počtu převzatých jezdců a po dohodě s hlavním časoměřičem a Jury upraví případné sloučení tříd pro jednotlivé rozjížďky závodů. Jezdci si mohou zvolit vlastní pozici na startovním prostoru podle jejich umístění v průběžném pořadí. Při sloučení více tříd bude nastupovat na start 1 a 1 ze sloučených tříd, pak 2 a 2, dále 3 a 3, atd. Start závodu bude s motorem v chodu na startovní čáře nebo za použití motokrosové startovací brány. V případě startu závodu ze startovní čáry budou jezdci odstartováni za pomoci praporu. Jezdci jsou povinni uposlechnutí příkazů startéra, ředitele nebo člena Jury. Trať musí být dostatečně široká včetně dostatečné šíře startu a startovní roviny, aby pojmula všechny jezdce jednotlivých závodů. Šíře trati je přibližně 5 metrů. Vícenásobné skoky (dvojité, trojité atd.) jsou zakázány. Vzdálenost mezi skoky musí být min. 30 metrů (vzdálenost mezi vrcholy skoků). Průměrná rychlost celého závodu nejvýše 65 km/h.
Závěrečný motokros musí být uzavřený okruh. Závod se pojede na počet kol odpovídajících cca 20minut jízdy. Počet kol a délka trati musí být uvedena v ZU. Jezdci jednotlivých jízd musí být v čekací zóně 10 minut před časem staru jejich závodu. Jezdci budou řazeni podle roštu na start jednotlivých jízd. Pouze před každým 1 závodem všech tříd budou vpuštěni jezdci do zavádějícího kola na trať. Jezdec nemusí nastoupit do tohoto zavádějícího kola, čeká na start závodu a může provádět sám práce na svém motocyklu. Po dojezdu zaváděcího kola budou hned jezdci řazeni na start závodu podle roštu závodu. Žádnému jezdci, který přijde pozdě na startovní čáru nebude poskytnuto upřednostnění jeho pozice v roštu. Po dokončení předepsaného počtu kol vedoucím jezdcem bude jezdec odmávnutý černobílým šachovnicovým praporem. Ostatní jezdci budou mít 5 minut na dokončení kola závodu. Po uplynutí tohoto času bude závod ukončen. Klasifikace pro každý závod bude stanovena s přihlédnutím k počtu ujetých kol a pořadí s dosaženým časem každého jezdce v dokončeném kole. Jízda v protisměru k okruhu bude mít za následek diskvalifikace (nebo potrestání jiným trestem, stanoveným v Disciplinárním a arbitrážním řádu MS AČR). Celkové výsledky budou započteny ve třídách součtem kol a časů z obou jízd.
Bude zřízena tréninková smyčka před závodem, podobné na mx závodech.
VIZ NÁRODNÍ SPORTOVNÍ ŘÁDY ENDURO a ENDUROSPRINT 2023 - CzechEnduro.cz - Národní sportovní řády enduro a endurosprint 2023
- Základní údaje
- By Administrátor
- Kategorie: Aktuality
- Zobrazení: 1086
- Základní údaje
- By Administrátor
- Kategorie: Aktuality
- Zobrazení: 1092
- Základní údaje
- By Administrátor
- Kategorie: Aktuality
- Zobrazení: 1171
Letošní seriál Mistrovství Evropy v enduru 2023 se skládal ze 4 soutěží a to 15.-16.4.2023 v Itálii – Fabriano, 13.-14.5.2023 v Portugalsku – Santa Marta De Penaguuaio, 15.-16.6.2023 v Etonsku – Paikuse a poslední závěrečná v Polsku – Kielce 16.-17.9.2023.
Za Českou republiku se účastnili jezdci Matyáš Chlum, Matěj Škuta, Jaroslav Kalný, Zdeněk Pitel, Jakub Hedrlín, Tomáš Holý, Daniel Polák, Marek Borák, Kryštof Kouble, David Holý.
Ve třídě Junior 2 titul vicemistra Evropy získal Matyáš Chlum, který v šampionátu stupňoval svoji výkonnost a zejména v posledním závodě v Polských Kielcích zabojoval o nejlepší výsledek v šampionátu z českých juniorů.
Matěj Škuta třída Junior 2 získal medaili za 3. místo v seriálu. Matějovi se velice dařilo v prvních dvou závodech, kde v Portugalsku vyhrál, ale na 3. závodě v Estonsku a 4. závodě v Polsku ztratil cenné body, které stačily na bronzovou medaili.
Na 8. místě se ve třídě Junior 2 umístil Jaroslav Kalný, který předváděl stabilní výkony v celém seriálu a na posledním závodě v Polsku vybojoval největší zisk bodů.
Zdeněk Pitel třída Junior 2 si během sezony zranil zápěstí, odjel tedy jen první a poslední soutěž. Bodově to stačilo na 11. místo.
Jakub Hedrlín třída Junior 2 se zúčastnil také dvou závodů v seriálu, kde sbíral zkušenosti z jiných povrchů a obsadil 16. příčku.
Tomáš Holý se zúčastnil pouze 2 závodu v Itálii a v Polsku. Obsadil 21. pozici a nasbíral cenné zkušenosti do dalšího roku.
Ve třídě E1 cenné zkušenosti nasbíral také Daniel Polák, který po dvou závodech v Itálii a v Polsku v celkovém pořadí skončil na 8. místě.
Marek Borák, který se účastnil pouze posledního podniku v Polsku, za slušný bodový zisk získal 10. příčku v seriálu.
Na poslední podnik přijel také Kryštof Kouble, který se účastní celého seriálu Mistrovství Světa v enduru, v Polsku ovládl oba dva dny a byl nejrychlejším jezdcem cross testu a enduro testu.
Stejně tak v seniorské třídě jsme měli zástupce na prvním podniku v Itálii a to Davida Holého. Za jeho bodový zisk obsadil 11. příčku.
Na posledním závodu evropského šampionátu v Polsku se jela také soutěž národních týmů, kterou vyhráli čeští reprezentanti Matěj Škuta, Matyáš Chlum, Jaroslav Kalný a Kryštof Kouble před druhými Francouzi a třetími Italy. České reprezentaci se povedl titul mistrů Evropy po dvou letech.
Veškeré informace, výsledky naleznete na oficiální webu evropského endura.
https://www.enduroeuropean.com/
foto: KBS tým - L. Krupička
Strana 22 z 228