IP1 Parc-Fermé / Start Samstag, Innenstadt Zschopau
IP2 Fahrerlager / Zeitkontrolle mit Service / Prefinish-Service Samstag
  Ziel-Areal Samstag + Sonntag / Start Sonntag, MZZ-Areal Zschopau
IP3 Sonderprüfung 1 / KTM Enduro-Test Börnichen
IP4 Auf- und Abfahrt Hübler-Busch, Waldkirchen
IP5 Sonderprüfung 2 / TechnoMousse Extrem-Test Truschbach, Witzschdorf
IP6 Zeitkontrolle mit Service, Zirkuswiese Zschopau
IP7 Streckenabschnitt "Under the bridge", Zschopau
IP8 Felsen-Auffahrt, Weißbach
IP9 Sonderprüfung 3 / Maxxis Enduro-Cross-Test Steinbruch Venusberg,
  inkl. Auffahrt "Weberhang"
IP10 Auffahrt Teufelsberg, Scharfenstein

Streckenkarte RuZP

 

Information:
- Zschopau (Saxony)
- 128 kms of Leipzig
- Friday 20th October : Akrapovic Super Test : 17h00
- Saturday 21st and Sunday 22nd October: Start: 9h00 and Finish around 16h00
- Organizer: MSC Rund um Zschopau
- Websites: www.endurogp.org
- Track: 65kms – 3 laps
- Free Access
- Airport: Berlin (265 kms) and Leipzig (128 kms)


- GPS Points :
- Paddock : 50°44'24.7"N 13°03'49.1"E
- Akrapovic Super Test : 50°43'42.2"N 13°04'52.0"E
- KTM Enduro Test : 50°44'37.4"N 7°13'09.7"E
- Technomousse Xtreme Test : 50°45'45.5"N 13°05'00.9"E
- Maxxis Cross Test :
• Start : 50°41'31.8"N 12°59'08.5"E
• Finish : 50°41'42.5"N 13°00'35.2"E
- Spectacular Point « Teufelsberg » : 50°42'40.6"N 13°03'21.1"E
- Spectacular Point « Weissbar » : 50°43'53.2"N 13°02'24.1"E
- Spectacular Point « Under the Bridge » : 50°44'35.2"N 13°03'38.6"E
- Spectacular Point “Hübler Ward”: 50°45'30.9"N 13°06'54.1"E

http://endurogp.org/en/long-awaited-endurogp-final

RuZP17 Standortplan

GPnemecko race party

MS zschopau 2017http://www.enduro-zschopau.de/news.php

GPitalie17

18700280 1645954485418743 8752021968995377795 n

  1. Tak jsem si o tomto víkendu splnil svůj veliký sen a to odjet závod mistrovství světa, který se konal v italském Spoletu.
    Především bych chtěl poděkovat realizačnímu týmu, kteří se tento závod o mě starali a pečovali, protože bez nich bych to určitě nezvládl a to Jirkovi Pošíkovi za najíždění a psychickou podporu, Mirkovi Havlovi za technické zázemí, Páje za foto, video a přípravu stravy a svému šéfovi Jirkovi Frolikovi za to, že se mnou má nervy ...
    Každopádně klobouk dolů před těmito čtyřmi, protože to byl opravdu velice náročný závod a to jak se o mě starali bylo prostě na světové úrovni. Dále ještě určitě se chci zmínit o Motorestu Melikana, který nám připravil jídlo a Páje to značně ulehčilo práci a my jsme si skvěle pochutnali...
    A teď k závodům ve zrychlené formě, protože zážitků a zkušeností mám za tento závod až dost ...
    Pátek byl na programu prolog, do závodu jsem nastupoval dost nervózní, prostě premiéra na MS, prolog jsem zajel vcelku bez velkých problémů byť samozřejmě s chybami, ale to k tomu patří.
    Sobota : opět nebudu zastírat značnou nervozitu přece jen při procházení testu, obzvláště extrem testu, jsem moc nevěděl co od určitých prvků čekat a taky jeden z výjezdů jsem nezvládl a zůstal jsem na testu minutu a půl a tak jsem hned od prvního testu jel se značnou ztrátou, ale díky psychické podpoře Jirky Pošíka jsem v závodu pokračoval a závod dokončil na 18. místě. Sobota byla velice náročná, protože tento výjezd mě stál hodně sil a celý den jsem se z toho vzpomatovával.
    Do neděle jsem nastupoval s tím, že se musím vyvarovat takovýchto chyb a to se mi povedlo, ale dost se na mě podepsala únava z prvního dne a musím se přiznat, že už v prvním kole jsem si sáhl až na dno když na rychlém úseku mi docházely síly a díky včasnému zákroku realizačního týmu, kteří mě probrali a udržovali při závodění až do cíle.
    Nakonec z toho bylo 15. místo za které jsem rád.
    Závod to byl nesmírně náročný a to nejen náročností tratě a počasím 30° ve stínu, ale i tempem v jakém závod probíhal, prostě musím říct, že je to fakt svět ..
    Chtěl bych poděkovat sponzorům a partnerům Autoservis Frolík a Rataj, Hotel Mondeo, Nobur, Husqvarna Promoto, BOmotoroil, František Vlk, Ethen, Cassida , motorest Melikana, Akant Art, Auto Trutnov, Sencor.
Zdroj: Ondřej Helmich